Program livrari:
L-V: 9:00-21:00 S: 10:00-19:00
D: 11:00-18:00
0

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

  • 5000+ De clienti fericiti
  • Felicitare Cadou
  • Livrare gratuita * in 2 ore
  • Trimitem fotografia produsului tau

1. Conditii generale

Maison d'Or este denumirea comerciala a SC WONDER FLOWER SRL, persoana juridica cu sediul in Bucuresti, Str. Arh. Ionescu Grigore, nr. 63, bi. T73, sc. B, et.4, ap.42, sector 3, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul nr. J40/4251/2017, avand CUI RO37292893.

Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.

Termenii si conditiile urmatoare se aplica tuturor comenzilor plasate de client (denumit în continuare „dumneavoastra”) catre societatea WONDER FLOWER SRL,pe versiunea pentru mobil a site-ului, prin aplicatia pentru mobil sau din prin telefon.

Prin utilizarea site-ului www.maisondor.ro si/sau prin plasarea unei comenzi, va obligati sa respectati termenii si conditiile specificate mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, va rugam sa va asigurati ca ati citit si înteles Termenii.

In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.maisondor.ro, WONDER FLOWER SRL isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestuia, precum si Politica de confidentialitate, Termenii si conditiile de folosire, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

Comanda poate fi lansata de catre persoanele fizice, juridice, persoanele fizice autorizate, sau orice alta persoana interesta de produsele si serviciile noastre.

Includerea oricaror produse sau servicii pe www.maisondor.ro la un moment dat nu implica sau garanteaza faptul ca aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervam dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs si/sau serviciu.

Ne rezervam dreptul de a modifica din când în când acesti Termeni fara a va notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastra i se vor aplica Termenii specificati pe www.maisondor.ro, la momentul plasarii comenzii.

Maison d'Or doreste sa ofere cea mai buna experienta online. În acest scop, trebuie sa ne asiguram ca serviciile noastre functioneaza ireprosabil. Întelegeti si consimtiti (i) sa nu postati, sa nu redistribuiti, sa nu încarcati si nici sa promovati orice comunicari sau continut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influenta negativa asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; sa nu actionati de asa maniera ori sa utilizati vreun dispozitiv care ar restrictiona, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricarui alt utilizator sa utilizeze ori sa beneficieze de site-ul www.maisondor.ro sau care ar afecta siguranta site-ului.

2.Livrare

2.1. Taxele de livrare/facturare

Acest magazin online este destinat exclusiv livrarii de produse catre clienti persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. In momentul livararii, o persoana cu varsta de minim 18 ani, reprezentand persoana fizica sau juridica, va semna pentru toate produsele expediate.

Pentru comenzile ce depasesc 159 Lei, transportul este GRATUIT in Bucuresti,daca comanda este mai mica sau egela cu 159 de lei se va percepe o taxa de 25 ron pentru transport.

Pentru comenzile in celalate localitati se percepe o taxa de 35 Lei.Pot aparea taxe suplimentare pentru anumite localitati care nu se afla in aria de acoperire (consultati localitatile aici) firmei de curierat Cargus .Costul perceput pe km suplimentar este de 0.80 Lei/Km.

Consultati aici aria de acoperire a localitatilor din cadrul firmei de curierat Cargus. 2.2 Termenul de livrare

WONDER FLOWER SRL depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea si procesarea comenzilor si va încerca sa livreze comanda dumneavoastra la o adresa de domiciliu sau la alta adresa din România, conform optiunii de livrare selectate de dumneavoastra.

Maison d'Or va încerca sa depuna diligentele necesare pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinta si în ordinea în care acestea au fost plasate. Înainte de plasarea comenzii, veti fi informat/a cu privire la termenul de livrare estimat. Imediat dupa plasarea comenzii, daca ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de e-mail, veti primi un e-mail de confirmare care contine termenul de livrare estimat.

Intervale de livrare: 09:00 - 20:00
În cazul în care comanda dumneavoastra nu ajunge pâna la data programata, va rugam sa contactati

Serviciul pentru clienti prin apel telefonic la 0770 663 399 sau prin e-mail serviciulcontact@maisondor.ro Orice comanda va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata de catre

WONDER FLOWER SRL

In Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in 2-4 ore de la primirea platii, insa ora de livrare nu poate fi garantata. Facem constant eforturi sustinute pentru a respecta cu exactitate intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comanda se face de catre WONDER FLOWER SRL. Termenul de livrare a produselor in Bucuresti se efectueaza altfel: in zilele lucratoare intre : L-V 9:00-12:00 / 12:00-15:00/ 15:00-18:00 / 18:00-20:00,in ziua de sambata livrarile se efectueaza intre 11:00-18:00 iar in ziua de duminica livrarile se efectueaza intre 12:00-17:00.In anumite cazuri, in functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

aici) (sa adaugam

lista)

aici (sa adaugam

lista)

Pentru livrarea din afara Bucurestului efectuam livrari in 24-48 de ore de la primirea comenzii, in conditiile enuntate mai jos.Pentru comenzile din afara Bucurestiului, se percepe o taxa de 35 de ron iar livrarea se face prin Cargus/ Fan Courier in 24 de ore (in periodele aglomerate cum ar fi dar nelimitandu-se la Pasti, Craciun, sarbatori legale pot aparea intarzieri iar Wonder Flower nu isi asuma livrarea in 24 de ore).

Comenzile pentru restul tarii se pot prelua non-stop pe website, te rugam sa respecti conditiile de mai jos:

  • ●  comanda sa fie primita si achitata pana in orele 17:00

  • ●  livrarile se pot efectua de luni pana vineri 09-18:00, iar sambata 09-14:00

  • ●  orele de livrare nu pot fi garantate

  • ●  datele de livrare si de contact la adresa din provincie sa fie complete si corecte

    2.3. Riscuri de livrare

    Wonder Flower, va face eforturi sustinute pentru a respecta intocmai intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta intelegand intocmai riscurile asociate marfurilor perisabile. Floraria nostra nu asigura online livrari multiple prin intermediul plasarii unei singure comenzi. Pentru a beneficia de livrari la adrese multiple si pentru o comanda cu acelasi produs sau mai multe produse la adrese diferite, clientul va trebui sa se adreseze direct pe adresa contact@maisondor.rosau la nr de telefon 0770 663 399.

  • ●  in cazul un client semneaza pentru conformitate la livrare, bifand casuta DA pentru produs preluat in stare buna, reclamatiile ulterioare livrarii nu vor putea fi luate in considerare. Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri, se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare, decat legate strict de prospetimea florilor.

  • ●  Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare.

  • ●  Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice; plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri

  • ●  Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice

imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

2.4. Ambalarea

Ambalare speciala / Impachetare cadou, se va tarifa cu 15 Ron, TVA inclus (taxa suplimentara fata de taxa de transport sau pretul efectiv al produsului).

Ambalarea produselor in Bucuresti : pentru buchete, aceasta presupune: punga cadou, folie florala, funda, decor specific. Pentru aranjamente florale, aceasta presupune: punga cadou, sau cutie, folie ambalaj, funda, decor specific. Pentru cadouri, aceasta presupune: punga cadou, folie ambalaj, funda, decor specific.

Ambalarea produselor pentru restul tarii:pentru buchete, aceasta presupune: cutie CO5,folie cu bule,folie florala, funda, decor specific. Pentru aranjamente florale, aceasta presupune: pcutie CO5,folie cu bule, folie ambalaj, funda, decor specific. Pentru cadouri, aceasta presupune:cutie CO5, folie ambalaj,folie cu bule, funda, decor specific.

Modalitatea de ambalare speciala aleasa revine in sarcina floristului, in cazul in care clientul nu specifica diferit in cadrul comenzii; clientul are dreptul de a specifica modalitatea de ambalare dorita, atata timp cat aceasta se incadreaza in bugetul

3.Produse

3.1. Livrare produse

Torturile nu pot fi livrate in alte orase decat in Bucuresti si zonele limitrofe,de asemenea livrarea torturilor se face doar cu flori sau aranjamente florale.

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire Maison d`Or nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Maison d`Or va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore.

Puteti ridica produsele de la sediul nostru, dupa ce ati primit confirmarea din partea WONDER FLOWER SRL.

In cazul unei erori umane prin care pretul unui produs a fost introdus gresit in magazinul nostru online, nu suntem obligati sa furnizam respectivul produs la pretul gresit si va vom comunica acest lucru inainte de a livra comanda. In aceasta situatie, va vom transmite noul pret al produsului, iar dumneavoastra veti decide daca doriti sau nu sa achizitionati produsul la pretul corect.

3.2. Fotografia produsului

Wonder Flower va transmite poza produsului ce urmeaza a fi livrat,pe email sau whatsapp.In perioadele foarte aglomerate cum ar fi Craciun,14 februarie,1 martie,8 martie,onomastici etc. ne rezervam dreptul de a anula actiunea de transmitere a pozelor martor,aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cererea speciala a clinetului.

3.3.Culori

Depunem toate eforturile posibile pentru a afisa corect caracteristicile produselor noastre si culorile. Culoarea pe care o vedeti va depinde de sistemul dumneavoastra informatic, iar noi nu putem garanta faptul ca PC-ul dumneavoastra va afisa corect aceste culori. Fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele fiind unice avand in vedere ca plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri disponibila.

3.4 Sezonalitate flori

In situatia in care calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este corespunzatoare sau ele nu sunt in stoc, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Nuantele florilor din buchete si aranjamente pot fi diferite fata de cele prezentate online, in functie de disponibilitate. Pozele au titlu informativ, ele pot diferi in functie de disponibilitatea florilor si de mana de lucru folosita (produsele manufacturate sunt unice, florile sunt unice). In cazul florilor din extrasezon, dezavantajul este ca se gasesc pe o perioada scurta de timp dar ele pot fi importate aproape in orice sezon, dar la preturi mai mari.

Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru a va obtine acordul. Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

4.Metode de plata

Exceptie: pentru produse cu pretul mai mare de 300 de ron, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar, prin card bancar, plata se va efectua integral. Plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada platii catre WONDER FLOWER SRL.

Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

  • ●  transfer bancar;

  • ●  depunere numerar in cont;

  • ●  plata cash catre un curier;

  • ●  plata prin card bancar;

  • ●  Puteti introduce detaliile platii la momentul plasarii comenzii utilizând un card valabil de credit sau de debit (VISA sau Mastercard). Suma aferenta va fi imediat blocata pe cardul dumneavoastra, dar nu va fi debitata pâna la expedierea bunurilor.

  • ●  plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii;

  • ●  plata cash la livrare;Puteti alege sa platiti în numerar la livrare atunci când primiti bunurile, fara alte cheltuieli suplimentare.Veti primi factura obligatorie conform legii în e-mailul referitor la Confirmarea expedierii.

    Preturile afisate pe www.maisondor.ro includ taxa pe valoarea adaugata prevazuta de lege, dar nu includ o taxa de livrare.

    Taxa de livrare pentru fiecare comanda va fi aceeasi, indiferent de marimea sau greutatea comenzii dumneavoastra..

    Dupa livrarea produsului va vom trimite, conform legislatiei in vigoare factura la adresa indicata. Pentru emiterea facturii aveti obligativitatea sa ne furnizati toate informatiile necesare.

    5. Plasarea comenzii/încheierea contractului

    Optiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul www.maisondor.ro sau prin telefon. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa vizitati paginile referitoare la Serviciul pentru clienti.

    Imediat dupa plasarea comenzii, daca ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de e-mail, veti primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu va putem procesa comanda, va vom anunta în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit deja plata pentru comanda dumneavoastra, vom încerca sa va rambursam suma respectiva utilizând aceeasi metoda ca cea folosita pentru efectuarea platii. Oferim garantia produsului disponibil in stoc la un moment dat, conform website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Pentru cosurile cadou se va respecta descrierea continutului disponibila pe website si valoarea acestora, clientul intelege si accepta faptul ca

anumite produse pot diferi precum marca, coloristica ambalaj si forma cutie. Persoanele care comanda pe acest site trebuie sa aiba varsta de 18 ani, intrucat acest website comercializeaza si bauturi alcoolice.

In situatia in care destinatarul final nu se va gasi la adresa indicata, clientul are obligatia sa indice o alta adresa pentru livrare sau se va obliga sa se prezinte pentru ridicarea comenzii. Pentru produsele comandate si care se afla intr-o astfel de situatie, clientul isi va asuma riscul produselor de natura perisabila, iar intr-o atare situatie banii nu se vor restitui. Compania asigura aceleasi conditii si in situatia in care clientul va lansa comanda o va plati dar ulterior, din motive personale se va razgandi sau comanda nu prezinta acelasi interes ca cel initial, cand a lansat comanda.

5. Anularea comenzii

Puteti anula sau returna comanda de la data plasarii comenzii pâna in 24 de ore de la primirea produselor comandate. Daca ati platit pentru aceste produse, vi se va rambursa o suma care va include taxele de livrare standard.

Daca doriti sa anulati sau sa returnati comanda, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa prin posta electronica e-mail contact@maisondor.ro .Poate fi utilizata o alta metoda de plata pentru rambursare cu conditia ca dumneavoastra sa fiti de acord cu aceasta modificare; acest lucru nu va genera cheltuieli suplimentare.

In situatia in care produsul pe care l-ati primit prezinta defecte, va rugam sa notificati imediat societatea WONDER FLOWER SRL si sa returnati produsul conform sectiunii de returnare.

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la contact@maisondor.ro cu cel putin 5 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

In cazul in care aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus FLOWER WONDER va returna clientului doar 20% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 15 zile de la receptionarea solicitarii in scris. La cererea clientului buchetul/cosul etc se poate schimba de comun acord cu WONDER FLOWER, in situatia in care stocul existent de produse poate permite realizarea unui alt buchet/cos etc, aceasta se va putea realize pe baza de poza martor, la care clientul va fi obligat sa isi exprime acceptul.

WONDER FLOWER, isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa contact@maisondor.ro cu cel putin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de

comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.

  • ●  destinatarul nu este la adresa - coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)

  • ●  dstinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie - se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul livratorului permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda si pentru o noua livrare; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului.

  • ●  destinatarul refuza primirea coletului - angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.

  • ●  in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

    In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe caleamiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare

    Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

7.Returnari

Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare in termen de 14 zile. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot retuna, jucariile si accesoriile da. Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa Str Rodiei nr 36 sector 3 Bucuresti in maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita). In interiorul coletului se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

DESCARCA FORMULARE DENUNTARE CONTRACT

8 Anonimate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

9. Garantie

În cazul în care bunurile pe care le-ati achizitionat prezinta defecte, WONDER FLOWER SRL respecta toate reglementarile prevazute de lege privind garantia. În cazul în care aveti o reclamatie cu privire la defecte evidente privind calitatea produselor sau a materialului in care au fost ambalate, inclusiv cu privire la pagube suferite în timpul transportului, va rugam sa ne comunicati acest lucru prin returnarea imediata a bunurilor utilizând formularul de retur pretiparit din colet/buchet. Garantam pentru calitatea aranjamentelor florale si prospetimea florilor. Pozele au caracter informativ. In cazul in care anumite flori sau accesorii lipsesc din stoc, Maison d'Or isi rezerva dreptul de a le inlocui cu unele similare pastrand aspectul si valoarea originala . Vazele, vasele, accesoriile si ambalajul pot fi diferite de cele din fotografiile de pe site. Modalitatea de aranjare poate diferi de la produs la produs.

In cazul in care doriti un buchet personalizat sau o alta culoare ne puteti contacta telefonic si va vom comunica disponibilitatea.

Maison d'Or poate transmite la cerere pe email o fotografie martor, care reflecta cantitatea, componenta si aspectul buchetului.

Deasemenea va transmitem impreuna cu buchetul cateva instructiuni de ingrijire ale florilor. Daca produsul este la promotie culorile folosite vor fi cele aflate pe stoc in floraria noastra.

10. Drepturi de proprietate

Toate drepturile de proprietate intelectuala, cum ar fi marcile si drepturile de autor de pe www.maisondor.ro, revin companiei WONDER FLOWER SRL, filialelor sau francizatilor sai. Orice utilizare a www.maisondor.ro sau a continutului sau, inclusiv copierea sau stocarea integrala sau partiala a

continutului, în alt scop decât pentru uzul dumneavoastra personal si necomercial, este interzisa fara permisiunea Maisond d’Or.

11.Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, site-ul nostru administrat de Wonder Flower SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor în vederea facturarii produselor comandate.

Wonder Flower este operator de date cu caracter personal.

Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operatorul Wonder Flower SRL in scopul livrarii produselor si in scopuri de marketing si sunt comunicate numai de catre Dumneavoastra. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail contact@maisondor.ro.

12.Frauda

Orice comportament fraudulos in masura sa afecteze activitatea Wonder Flower, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Wonder Flower isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor Wonder Flower, alterarea continutului site-ului , deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

13. Informatii despre companie

WONDER FLOWER SRL
Sediul social: Str. Arh. Ionescu Grigore, nr. 63, bl.T73, scara B, etaj 4, ap.42, sector 2, Bucursti, Romania Punct de lucru: Str Rodiei nr 36 sector 3, Bucuresti, Romania
Cod unic de înregistrare: RO37292893
Coordonate de contact:
Serviciul Clienti: ​0770 663 399
E-mail:​ contact@maisondor.ro

Loading...
Va rugam, asteptati...